četvrtak, 30. travnja 2020.

Prvomajski Razgovori ugodni naroda muzejskoga




Konačno je vani nova epizoda naše povremene humoristično-edukativne serije Razgovori ugodni naroda muzejskoga! U glavnoj ulozi ove epzode nalazi se reljef s prikazom žene koja prede. Mjesto radnje je lapidarij Muzeja grada Trogira, a vrijeme radnje Međunarodni praznik rada, 1. svibnja.

Naša inspiracija, svakidašnja jadikovka vrijednih radnic/ka "Ja od jutros nisan sta(la)!" prava je sitnica u usporedbi s:





"Ne smij se... Ja stvarno od prije Krista nisan stala!!! Radni vijek mi je započeja smrću. Čudno zvuči, znan. Naziv moga prvoga radnoga mista bija je - nadgrobni mramorni reljef; uvjeti: visok 33 cm i širok 25 cm. Bila san idealan kandidat... Ovo da od prije Krista nisan stala je živa istina, samo ne znan jesan li počela još u 3. ili tek u 2. stoljeću prije Krista - ovi sa zavoda za zapošljavanje ne mogu nać papir. FT1P, kako se to lipo reče.

Dugi niz godina opis radnoga mista mi je bija "žena pri radu", a s obzirom na to da predem vunu, napredovala san u "žena koja prede". U Muzeju grada Trogira zaposlena san ka´ eksponat od njegova osnutka. Prije toga bila san u građevini. E, u građevini - uzidana pri ulazu u palaču Ćipiko. Investitor je najvjerojatnije bija Koriolan Ćipiko, koji me ka (g)radnu snagu doveja u Trogir s područja Jonije... to van danas dođe Turska...
Eto, to van je moj kratki životopis iliti si vi."



 Želimo vam sretan 1. svibnja - Međunarodni praznik rada!



Nadamo se da vam se svidjela najnovija epizoda Razgovora ugodnih naroda muzejskoga! Hvala svima koji će podijeliti ovaj članak/čestitku
 s prijateljima na društvenim mrežama!

Nema komentara:

Objavi komentar